csl-formula1online
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Chat
 
Adatmutat

IP

 

 

 

A CSL Liga szablyzata

(2. szezon)

 

 

 

 

I. - Jelentkezs elfogadsnak felttelei

Ahhoz, hogy valaki felvtelt nyerjen a ligba, meg kell felelnie nhny kritriumnak. Olyan emberek jelentkezse elfogadhat, akik legalbb 14 esztendt betltttek, van tapasztalatuk a szimultorjtkok tern, kpesek megfelel szinten vezetni (melyre bizonytkoknak is szolglniuk kell), emellett kpesek kulturltan, intelligensen viselkedni, intellektulis magatartst gyakorolni, a szablyokat elfogadni, s tiszteletben tartani. A jtk kiismerse is fontos. Amennyiben nem ismeri szimultorunkat, az rFactort, garantlhatan, a megfelel mdon meg kell ismernie els rszvtelig. Alkalmassgt a ligavezet szintn ellenrzi. A ligzshoz elengedhetetlen megfelel httrrel rendelkezni technikai aspektusbl (szmtgp, internet), amelyek biztostjk a jtk futst, illetve a kapcsoldst.

 

II. - Csapatok s piltk rendszere

Minden csapatnak kt teljes rtk piltval, teht lland piltval rendelkezik. Az lland piltk mellett van lehetsg tartalkpiltnak is jelentkezni. Ez azt jelenti, hogy a tartalkpilta akrmelyik csapatnl tud helyettesteni, brmelyik autval.  A liga szezonjnak megkezdshez felttel, hogy minden csapatnl mind a kt lland versenyzi poszt be legyen tltve. A szezon kzbeni tigazols egyik csapatbl a msikba tilos. A mobilitsra mindssze annyi lehetsge van a ligatagoknak, hogy lland pilta esetben tartalkk vlthatnak,vagy fordtva. Msnem vltozs nem lehetsges.

 

III. - Esemny lebonyoltsi s kivizsglsi mechanizmus, szerver hasznlat

A liga esemnyei (idmr s verseny) htvgn, vasrnap este 6 rakor kerl megrendezsre, kztk 10 perces sznettel (warm up). Az idmr 20 percig fog tartani, itt az id lejrta utn mg mindenki befejezheti a gyorskrt. A verseny a valdi 2007-es Formula 1-es tv becslt 65%-a lesz, krlbell 1 rt vesz ignybe. A verseny alatt a szerver zrva, gy idben muszj csatlakozni, mg az idmr s a warm up alatt van lehetsg kzben is csatlakozni. Kln idlimit nem lesz megadva, ez bers fggvnye. A kt esemny kzti id szkssge okn az idmr ellenrzse a verseny utn fog trtnni, s ehhez igazodik a bntetsi szisztma. Ugyan a rajtrcs egy nem kivizsglt idmr utn fog alakot lteni, azonban az idmrn elkvetett szablyszegsek a versenyen is bntetdnek, valamint utlag ki lesznek osztva az idmr hivatalos eredmnyre. Alapvets, miszerint a ligban, idmrn, a rendelkezsre ll idintervallumon bell korltlan krlehetsg mellett kell elrni a lehet legjobb kridt, a versenyen pedig legalbb egy boxkillssal szksges teljesteni a lehet leggyorsabban a tvot. Az idmr s a verseny lebonyoltshoz minimum 4 piltra van szksg.  A szerveren, a nagydjhtvgt megelzen egsz hten tesztlehetsg knlkozik a ligatagok szmra, alkalmanknt funrace beiktatsa is szba jhet, gyakorlskpp, szrakozskpp. A liga brelt szervert kizrlag ligatagok hasznlhatjk. Idegeneknek kiadni a jelszt szigoran tilos, annak ismerett tessk bizalmasan kezelni! A szerver minden nap non-stop zemel.

 

IV. - Esemny rszvteli felttelek a ligatagok szmra:

  1. A ligatagok akkor vehetnek rszt egy esemnyen, legyen akr idmr, vagy verseny, ha rendelkeznek a letltsek menpontban ll, ktelez letltsek cmsz alatt feltntetett szoftverekkel, alkalmazsokkal, kiegsztkkel.
  2. Felkszls: Idmrn s versenyen az vehet rszt, aki a hotlaps alapjn megfelel a 107%-os szablynak, illetve akinek a hotlaps-en minimum 10 kr ll a neve mellett.
  3. Authasznlat: A modifikcik ersen tlnyom zme gy pl fel, hogy egy csapathoz kt autt rendelnek, ehhez igazodva alakul a szablyozs. A ligatagok mindig csak a sajt autjukkal mehetnek. Az lland piltk az egyetlen sajtjukkal, a tartalkok pedig akrmelyik csapattal, ami szerepel a ligban. A tartalkpilta egy adott csapatnl mindig annak autjval mehet, akit pp helyettest. Csapaton bell ha egyik lland pilta jelen van, rtelemszeren a sajt autjval krz, mg a tartalk a msikkal. Amennyiben egyik lland pilta sincs jelen az esemnyen, vlaszthat az autk kzl. Egy nagydjhtvgn bell a tartalkversenyz egy csapattal mehet csak. Ha teljestett egy idmrt egyikkel, nem folytathatja mshol. Amennyiben ugyanazon csapatnl kell mst helyettesteni, teht idmrn egyik piltt, majd a versenyen a msikat kellene vltani, gy erre van lehetsge.
  4. Kz a kormnyon hasznlata ktelez. (Fejlesztsek kztt tallhat meg, alapmretezs, hogy r van tve, levenni tilos. Ne piszklja senki!)
  5. Megfelel pinggel rendelkezni a szerveren alapvet felttel. Hatrrtk: 110. Aki ezt tlhaladja, nem indulhat esemnyen.

 

V. - A modifikcikban szerepl autkra vonatkoz kvetelmnyek a lighoz val hasznlatra, fests s fejleszts ignybevteli szablyok

Egy aut, vagy csapat akkor indthat a ligban, ha az megfelel festssel, s (ha van) fejlesztsekkel rendelkezik. A ligban indtott sszes aut azonosthatsga s hibtlansga rdekben kszl a fests patch. Az egsz esszencija teht, az egyrtelm azonosts, mint csapatra, s mint azon bell autra vonatkozan, emellett pedig az eszttikai htrnyok eltntetse.

Amennyiben egy modifikci tartalmaz egy adott csapatra, vagy autra tbbfle fejlesztst, vagy festst, s azok a valdi Formula 1-es vonalat kvetik, szabadon hasznlhatak. Egyedi modder megoldsokat nem vesz ignybe a liga. A festsek s fejlesztsek szablyozsa megelzssel trtnik, mivel a nem hasznlatosak ki lesznek trlve a modifikcibl, gy vletlenl sem lesz lehetsg belltani mskpp.

 

VI./A - Bntetsi rendszer

A bntetsi rendszert kt csoportra lehet osztani, melyek sszefggnek egymssal. Fontos jra megemlteni, hogy az idmr ellenrzse, mivel a verseny utn trtnik, s a rajtpozci megszerzs ezen alakul, gy nhny esetben kemnyebb szankci szksgeltetik. Az idmr szempontjbl tovbbi kt rszt klnthetnk el: a kvalifikci hivatalos eredmnyre kiszabott bntets, valamint a kln, versenyre kiszabott szankcik. Nem sszetvesztend a versenyen szerzett, s versenyre adand bntetsekkel, azok kln pont alapjn rtelmezdnek.

 

VI./B - Idmr

  1. Vgs: A plya rtelmezse egyik oldal fehr vonaltl a msik oldal fehr vonalig terjed. Elhagyni ngy kerkkel tilos. A rzk mr nem a plya rsze, esetleg specilis, elre megbeszlt szitucikban lehet majd ahhoz viszonytani, vagy egyb esetekben a fehr vonaltl eltekinteni (plya adottsgai befolysoljk). A kvalifikci hivatalos eredmnye esetben csak azon gyorskrk rvnyesek, amelyek nem vgssal trtntek. Teht a vgott krk el lesznek vve teljes egszben. A versenyre ez +70 msodperces bntetst von maga utn.
  2. Kilks: Ha kilk valaki valakit nhibjbl, kteles maga el visszaengedni. Ha nem teszi, +1 msodpercet lesz adva legjobb kridejhez, illetve, +2mp bntetsre szmthat, ha srlst okozva a szenved alanynak vissza kell trni a boxba. Versenyre +30mp-nek s +60mp-nek felelnek ugyanezen esetek.
  3. Leszorts: Szankcionlsa gy, mint a kilks esetben.
  4. Feltarts: Idmrn, ha nem vagy gyorskrn, azonnal le kell hzdni a gyorsabb, mrt krn lv aut ell, hogy ne legyen akadlyozva. Idmrre +2 msodperc, versenyre +30 msodperces bntets a szablyt be nem tartknak.
  5. Fehr vonal tlpse boxutca bejratnl s kijratnl: A fehr vonalat csak rinteni, de elhagyni nem lehet, egy kerkkel sem, mind befele, mind kifele. Specilis esetekben lehetnek kln szablyozsi esetek: pldul, ha egyik vonal a plya szln van, ahol gysem lehet veszlyeztetni senkit, vagy mr messze van a plytl a bejrati vonal, s csak a vgs szablyai rvnyeslnek. Ezekrl mindig elre konzultl a liga. Idmrre +1 msodperc, versenyre +10 msodperc bntetst jelent.
  6. Boxkills: A boxban magt az utat, melyet hasznl a pilta, akkor hagyhatja el, ha kellkppen kzel kerlt garzshoz, s ott bell a szervizsvba. A szervizsvbl a kerkcsere vgeztvel pedig gy jn ki, hogy az induls utn kzvetlenl az utcra kormnyozza az autt. Ezt gy teszi meg, hogy ne zavarja, akadlyozza a msikat. Idmrn klnsen rdekes, hiszen a kijv piltk a garzsbl nem tudnak kellkppen figyelni, mikor kigurulnak belle. A valdi F1-hez kpest ugyanis nem rendelkeznk kln emberekkel, sem olyan programmal, melynek tudhat lenne, pp ki-mennyire kzelti meg az adott versenyz garzsa eltti szakaszt. Azonban az ESC gomb egy sokkal hasznlatosabb dolog, valamint a gyors gombnyomssal, majdnem ugyanonnan indulhat. Ennek fnyben az idmr eredmny + 1 msodperc, a versenyre ez pedig +15 msodperces idbntets.
  7. Boxlimit atlpse: A jtk nem kezeli ezen az esemnyen, gy idmrre +1 msodperc az tlpsrt, a versenyre pedig +15 msodperc htrnyban lehet rszeslni.
  8. Box elhagysa piros lmpnl: Az idmr akkor veszi kezdett, amikor a lmpa mr nem mutat pirosat. Aki piros lmpnl kihajt, +2 msodperces idbntetsben rszesl az idmr eredmnyre, a versenyre pedig +30 msodpercet kap.
  9. Baleset veszlyeztetse: A plyn elvrs, hogy intelligensen, biztonsgosan, balesetet nem kockztatan irnytsuk az autt, amennyire csak lehet. A feleslegesen veszlyes mozdulatok (pl.: nagy tvolsgbl bevetds, szndkos htramenetbe kapcsols elrehalads kzben) is bntetst vonnak maguk utn. Idmr eredmnyre +1 msodperc, versenyre pedig +10 msodperc.
  10. Chatszably megszegse: Idmr alatt szigoran tilos chatbe rni, mivel ezzel zavarod a tbbi rsztvevt. +1 msodperc idmrre, +10 msodperc versenyre a bntets.

 

VI./C - Verseny

  1. Vgs: A plya rtelmezse egyik oldal fehr vonaltl a msik oldal fehr vonalig terjed. Elhagyni ngy kerkkel tilos. A rzk mr nem a plya rsze, esetleg specilis, elre megbeszlt szitucikban lehet majd ahhoz viszonytani, vagy egyb esetekben a fehr vonaltl eltekinteni (plya adottsgai befolysoljk). A vgs mennyisgtl s mrtktl fggen lehet kapni szintn idbntetst. ltalnos, hogy 1 vgsrt +15 msodperc idbntets, ennl tbb vgs esetben kizrs kvetkezik.
  2. Kilks: Az nhibj kilksek a versenyeken a kvetkezk szerint lesznek szankcionlva. Amennyiben kilkte, de nem okozott srlst a szenved alanynak, illetve megvrja, maga el engedi vissza, gy nem kap bntetst. Amennyiben msodszor is ugyangy tesz, mindenkpp kap egy +30 msodperces bntetst. Ha be sem vrja ekkor, +40 msodperces bntetst lesz kiszabva a szablytalankod egynnek. Ha htrnyos srlst okoz a msiknak, akkor ugyanez +60 mp, s +70 msodpercc konvertldik. Abban az esetben pedig, ha kiesik vagy 90 msodperces boxltogatst tesz (rendkvl nagy kr az autn, rengeteg htrnyt szerez) emiatt a szenved alany, kizrjuk a vtkes rsztvevt.
  3. Cikzs: Vdekezsnl csak egy irnyvlts megengedett, megfelelen, nem balesetet okoz mdon. Ugyangy mkdik brlati szempontbl, mint a kilks. Amennyiben valaki vdekezik, de arra mg sincs szksge, mert a tmadni kszlt fl eslytelen r, tl messze tallhat, vagy lemarad akkor visszatrhet az idelis vre. 
  4. Leszorts: gy mkdik, mint a kilks s a cikzs.
  5. Fktvon trtn irnyvlts: Fktvon irnyt vltani tilos. Szankcionlsa szintn gy valsul meg, mint a kilks, cikzs, s a leszorts.
  6. Feltarts: A versenyen az els biztonsgos, balesetet nem kockztat helyen kell flrellni a lekrzni kvn ellenfl ell. Az idmrnl egybl, hiszen az az egy kr szmthat, apr feltarts is sok pozcit jelenthet, sajt magt az elenged pedig nem hozza htrnyba, mert lehetsgei egy jobb pozci megszerzsre sokkalta rugalmasabbak, mint a verseny helyzetben. A szably megszegsrt +15mp bntets.
  7. Fehr vonal tlpse box bejratnl s kijratnl: gy mkdik, ahogy az idmrnl is, szankcionlsa pedig ugyangy +10 msodperc.
  8. Boxkills: A killst ugyangy kell vgrehajtani, ahogy idmrn is. A figyelmessg szempontjbl annyi a differencia, hogy itt nem szmthatunk garzsbl kigurul autkra. A versenyen pozcirt val csatban, egyik ellenfl msik el val kerlsnek a boxltogats utn nagyon nagy szerepe lehet, ezrt itt sokkal fontosabb az akadlyozsmentests. pp ezrt +30 msodperces idbntets jr az akadlyozsrt.
  9. Boxlimit tlpse: A jtk kezeli versenyen az effle kihgst, mrtktl s mennyisgtl fggen kioszt thajtsos, vagy stop and go bntetst. Ennek letltst a kiosztstl szmtott 3. kr vgn kell teljesteni legksbb, msklnben ki lesz zrva a szablytalan pilta.
  10. Box elhagysa piros lmpnl: Ha valaki a boxbl indul egy versenyen, annak meg kell vrni a piros lmpa megsznst, s azt kveten indulhat. klnben a jtk kizrja.
  11. Baleset veszlyeztetse: Ugyanazon elv alapjn, mint az idmrnl, bntetse +10 msodperc formjban trtnik.
  12. Chatszably megszegse: Versenyen szintn tilos chatelni. Szintn ugyanolyan felttelek jellemezik, mint az idmrnl, szankcionlsa +10 msodperces idbntets.
  13. Ktelez boxkills elmulasztsa: Aki nem teljesti a versenyen a ktelez egy killst, kizrsban rszesl.
  14. Felvezet krn/eltt elzs s kiugrs: A felvezet krn tilos elzni, valamint a felvezet kr megkezdse eltt elhagyni a rajtrcsot. Ezen szably megszegsrt +10 msodperces bntets jr. A felvezet kr kezdetvel lehetleg mindig a rajtpozci szerint eggyel eltte lv utn induljon mindenki! Nem bntetend, a clegyenesben/els kanyarban (ha egyben van a clegyenessel szinte, vagy ha nagyon rvid a clegyenes, kln kzlend ha ilyen addik) a msik el kerls, azonban mg az els rendes kanyarig vissza kell maga el elengedni. Rajtrcsra val felllsnl szintn nem gond, ha valaki a msik oldalon elrbb van. Elzni felvezet krben trtnt baleset esetn lehet csak, ha egy aut tlzottal lelassul, van lehetsg elmenni mellette.
  15. Kiugrs rajtnl: A jtk bnteti, gy kezelse annak megfelelen realizldik. Kiugrsrt thajtsos bntetst oszt ki, nagyon korai megindulsrt pedig kizr.

 

VI./D - Nhny ltalnos bntetrendszerrel s sorrend meghatrozssal kapcsolatos norma, informci

  1. A nagy vgsokat a verseny alatt a jtk kln is bnteti, s stop and go-t oszt ki rte. (Tbb esetben tbbet, ahogy minden ms bntetsnl is.)
  2. Az idmr idbntetse mindig a legjobb, rvnyes kridhz addik, a verseny pedig a rajttl a leintsig eltelt id mennyisghez.
  3. Ha tbb bntetst kap valaki, azok felsorakoznak egyms mellett, mindegyiket le kell tlteni. Amennyiben kt fajta bntetssel rendelkezik valaki, azt is kln kirja a jtk, azoknak sorrendjt felcserlve is le lehet tlteni, viszont nem logikus, mert meghatrozott tvon bell le kteles tlteni (kiosztstl szmtott 3. kr vgn). Amennyiben valaki nem tlti le, azt kizrja a jtk.
  4. A boxlimit tlpsnl elfordulhat, hogy az thajtsos bntetst jbli sebessglimit tlps miatt fellrja stop and go-v. Ilyenkor nem kett bntets lesz, hanem egy, de slyosabb.
  5. Az thajtsos bntetsnl s a stop and go bntetsnl sem tud egy pilta kerkcsert vgrehajtani.
  6. A Safety Car nem lesz hasznlva a ligban, mivel semmifle effektv funkcija nem lenne. A roncsok s a trmelkek nem sok id, mg eltnnek a plyrl, a versenyzk pedig, a virtulis vilgban nincsenek fizikai veszlyben.
  7. Felvezet kr alatt, aki kilp a plyrl, mg a boxbl megkezdheti a versenyt.
  8. Mindenfle srlst kijavt a jtk. Srlt autval lehet csatzni, de nagyon indokolt esetben s vatosan. A bntetsek all nem ment fel az az rv, hogy srlt volt az aut. Ha nincs klnsebb indok r, felesleges belebonyoldni olyankor csatba. Elfordulhatnak viszont helyzetek, amikor ebben megtallhat a rci.
  9. A versenyen akrhnyan esnek ki a rajtnl, nincs restart, az esemnyek pontosan kezddnek, nincs vrs, kivve ha a jelenlvk kzl mindenki beleegyezik mg az id lejrta eltt a toldsba.
  10. A szablyok lersval megalkottatott egy rendszer, mely tartalmaz rugalmassgot is. gy specilis estekben el lehet jrni ahhoz mlt mdon (szablyzat logikja mentn) a bntetsek tern. Arra is lesz lehetsg, hogy a bntets amennyiben nem rvnyeslhet (valaki kiesik, vagy kihagy egy adott esemnyt, az megkapja ksbb), akkor egy ksbbi esemnyen kapja meg. Amennyiben tbbet kihagyna az adott pilta, gy toldik a bntetse, mely egy id utn elvl. Mindig a bntetst kiosztott esemnytl szmtott msodik nagydjhtvgre vl el egy-egy bntets.
  11. Idmr esetben, akiknek azonos kridejk van, a kztk lv sorrend az adott idt elbb elrt versenyz szerint alakul. Ha tbbeknek nincs mrt krk, az szmt, ki jutott messzebbre a plyn. Ha mindketten pldul a garzsban maradtak, gy pontverseny alapjn dl el, ha ez sem segtene, mert legels nagydjhtvge van, akkor az ABC sorrend a mrvad.
  12. A versenyen az minsl clbart piltnak, aki teljestette minimum a versenytv kridkhz igaztott, becslt 90%-t. Kiesettek kztti sorrend a tovbb jutott pilta szerint, tbb garzsban maradsa esetn a hivatalos idmr eredmny szerinti megszerezett rajtkocka alapjn.
  13. Tilos rossz irnyba menni, specilis helyzeteknl van r csupn lehetsg, a jtk kezeli. Szankcionlsa kizrssal trtnik.
  14. Leintst kveten tilos a clvonal utn, gy ahhoz kzelebb megllni, mivel zavarja a mgtte rkezket. Tisztes, nagy tvolsgra kteles minden pilta tovbbmenni. Bntets esetben +40 msodpercet kap a vtkes individuum.
  15. Magtl rtetden, a szablyok betartsnak ktelez mivolta minden ligban rsztvev szemlyre egyarnt rvnyes.

 

VII. - Pontrendszer, segtsgek, jtkban belltott fizikai szablyok, fstls

A ligban rkrvny a Formula 1-ben 2003 s 2009 kztt hasznlatos pontozsi szisztma, mely az els nyolc helyen bert piltnak ad egysge(ke)t. A kvetkezkpp nz ki:

  • 1. helyezett: 10 pont
  • 2. helyezett: 8 pont
  • 3. helyezett: 6 pont
  • 4. helyezett: 5 pont
  • 5. helyezett: 4 pont
  • 6. helyezett: 3 pont
  • 7. helyezett: 2 pont
  • 8. helyezett: 1 pont

A kilencedik helytl a versenyzk, csapatok nem kapnak pontot. A pontversenyben, aki nem rendelkezik pontokkal, vagy pontegyenlsg lp fel kzttk, gy a jobb helyezsek szmtanak. Ha esetleg ezen szempontbl szintn egyenl az lls, gy a legjobb helyezs megszerzsi sorrendje alapjn dl el tabella sorrendje.

 

Jtkban belltott szablyok:

  • Zszlszablyok: minden, leszmtva az egsz plys srga zszlt
  • Gumikops: norml
  • zemanyaghasznlat: norml
  • Trs: 40%
  • Mechanikai meghibsods: kikapcsolva
  • Rajt tpusa: felvezet/ll

 

Megengedett segtsgek:

  • Stabilitsi segdlet
  • Automata vlt
  • Kiprgsgtl
  • Blokkolsgtl
  • Automata kuplung

 

Tiltott segtsgek:

  • Irnytsi segdlet
  • Helyes rny segdlet
  • Fkrsegts
  • Helyes irnyba fordts
  • Sebezhetetlensg
  • Boxutca segdlet

 

 

Fstls ezttal nincs a modifikciban, gy a msodik szezonban erre mr nem szksges figyelni.

 

 

 

 

 

 

 
Aktulis tudnivalk

 

 

Kvetkezik: Ausztrl Nagydj

Idmr: vasrnap 18:00

Warm up: vasrnap 18:20

Verseny: vasrnap 18:30

Krszm: 38+1

 

Szerver IP.: 89.134.61.56:34309

TeamSpeak szerver cme: clanhome.ddns.net:9987

TeamSpeak szoba neve: C.S.L. Formula 1 League

Jelszavakkal kapcsolatban rdeklds a ligavezetnl!

 

 

 

 
Naptr
2025. Augusztus
HKSCPSV
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Banner

 
Nyelv
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.